o mar do poeta

o mar do poeta

o mar do poeta

o mar do poeta

quarta-feira, maio 25

TUFÃO SONGDA




Local Weather Forecast Updated at 07:45 HKT


Showers associated with a trough of low pressure continue to affect eastern Guangdong and the northern part of the South China Sea.

At 8 a.m., Typhoon Songda was centred about 810 kilometres east-southeast of Manila. It is forecast to move west-northwest at about 14 kilometres per hour towards the seas east of Luzon.


Weather forecast for today


Mainly cloudy. The maximum temperature will be around 26 degrees. Moderate northeasterly winds.

Outlook : Becoming fine and hot in the next few days



3 comentários:

Catarina disse...

Estes tufões estão a formar-se com demasiada frequência…

Carla Fernanda disse...

Obrigada amigo!
Linda poesia!
Eis uma posia minha:
LIVRE
De tudo que estava por perto,
Eu quase que acerto...

No entanto,
Com pensamentos
De ali adiante,
Me vejo distante.

Um dia ...
Irei te encontrar
No mesmo lugar.

Onde parei de pensar
E comecei a sonhar

(Carla Fernanda)

Pedro Coimbra disse...

Caro Cambeta,
Estamos na época dos tufões.
Mas este não me parece que venha a atingir Macau.
Os gauleses dos livros do Astérix tinham medo que o céu lhes caísse na cabeça.
Em Macau, quando o tufão se aproxima, a gente sente que o céu já está na nossa cabeça.
E eu não sinto isso com este.